مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم
نام محصول دانلودی: مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی

مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

هدف از این مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند شرکت لوازم خانگی پارس خزر می باشد

دانلود مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند مبانی نظری تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1290 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 140

دانلودمبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)
 
 
 
 
 
 
 مقدمه
نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت

ادامه مطلب